Panduan VLE untuk Sekolah
Panduan Mengikut Sub Topik (Sila Download Trainer's Guide Full):
- 1.0 Menginspirasikan Perubahan (Guru)
- 1.1 Pengenalan Kepada Projek 1BestariNet (Guru)
- 1.2 Bagaimana Membentuk Pasukan Frog Anda (Guru)
- 1.3 Gambaran Keseluruhan VLE Frog (Guru)
- 1.4 Bagaimana Menghasilkan Kalendar Sekolah (Admin)
- 1.5 Bagaimana Menghasilkan Kalendar Tempahan (Admin)
- 1.6 Bagaimana Mengedit Dashboard Anda (Guru)
- 1.7 Bagaimana Menggunakan Kalendar Anda (Guru)
- 1.8 Gambaran Keseluruhan Booking Kalendar (Guru)
- 1.9 Bagaimana Menghasilkan Folder Dan Memuat Naik Fail (Guru)
- 1.10 Bagaimana Menghasilkan Sumber Pembelajaran (Guru)
- 1.11 Bagaimana Berkongsi Sumber Pembelajaran (Guru)
- 1.12 Bagaimana Mengakses Emel Anda (Guru)
- 2.0 Mengkaji Kembali Cara Pembelajaran Pelajar Abad Ke-21
- 2.1 Bagaimana Menggunakan Sumber Pembelajaran Sebagai Tugasan (Guru)
- 2.2 Bagaimana Menghantar Sumber Pembelajaran Sebagai Tugasan (Guru)
- 2.3 Bagaimana Pelajar Menyiapkan Tugasan (Pelajar)
- 2.4 Bagaimana Menyemak Tugasa (Guru)
- 2.5 Bagaimana Menggunakan Dashboard Sekolah Untuk Komunikasi (Guru)
- 2.6 Bagaimana Menghasilkan Sebuah Forum Perbincangan (Guru)
- 2.7 Pengenalan Kepada Frog Community Site (Guru)
- 2.8 Bagaimana Menambah Pengguna Baru (Admin)
- 2.9 Bagaimana Menambah Kumpulan Baru (Admin)
- 2.10 Bagaimana Mengedit Dashboard Sekolah (Admin)
- 2.11 Bagaimana Mengakses Saluran Bantuan (Admin)
- 3.0 Bagaimana Admin Frog Berkongsi Laman Bidang / Mata Pelajaran (Admin)
- 3.1 Bagaimana Laman Bidang / Mata Pelajaran Digunakan Di Sekolah (Guru)
- 3.2 Bagaimana Membina Laman Bidang / Mata Pelajaran (Guru)
- 3.3 Bagaimana Berkongsi Laman Bidang / Mata Pelajaran (Guru)
- 3.4 Menginspirasikan Pelajar (Pelajar)
- 3.5 Berkenalan Dengan Frog (Pelajar)
- 3.6 Gambaran Keseluruhan VLE Frog Untuk Pelajar (Pelajar)
- 3.7 Bagaimana Mengedit Dashboard Anda (Pelajar)
- 3.8 Langkah Permulaan Dengan Frog (Pelajar)
- 3.9 Bagaimana Menghasilkan Sebuah Laman Kokurikulum (Guru)
- 3.10 Pengenalan Kepada The Pond (Pelajar)
- 3.11 Frog Students Champions (Pelajar)
No comments:
Post a Comment