Monday 29 February 2016

TAHNIAH LAGI!!!!!

JOHAN BOLA BALING DAERAH DUNGUN 2016

Admin pernah memaparkan wajah-wajah Johan Bola Baling Peringkat Zon Rantau Abang pada minggu lepas, pada kali ini admin tidak akan melepaskan peluang sekali lagi untuk memasyhurkan wajah-wajah Johan Baling Baling Peringkat Daerah Dungun 2016.

Inilah yang dikatakan tuah ayam nampak di kaki, begitu juga tuah pemain-pemain bola baling ini nampak di seluruh anggota badan kerana tangan dan kaki yang begitu tangkas bergerak pantas, minda yang bijak dalam menyusun strategi permainan serta bahasa badan yang begitu bersensitiviti tinggi dalam menyerang pihak lawan hingga mampu merebahkan mereka hingga SKKB menang penuh gaya.

Tahniah untuk berkali-kali kerana telah mengharumkan nama sekolah, membanggakan ibubapa dan mampu menambah keyakinan dalam diri masing-masing. Semoga terus kekal sebagai juara di hati kami.

Kejohanan Bola Baling Peringkat Negeri Terengganu akan berlangsung di Padang SK Atas Tol, Kuala Terengganu pada 27 Feb 2016.
@ Pemilihan Bola Baling Bawah 12 Tahun Majlis Sukan Sekolah Terengganu 2016.

Semoga Berjaya!!!



Dari kiri, Mohammad Faizwan bin Mohd Nordin, Mohammad Syahmi bin Mazlan, Mohammad Aniq bin Saiful Hishah, Muhammad Zahier Irsyad bin Suhardi, Muhammad Iman Hakimi bin Mohd Fauzi dan Muhammad Taufiq bin Zulkifli.

No comments:

Post a Comment